Regulamin sklepu oraz aukcji internetowych



Zakupy

Przed zakupem dokładnie przeczytaj wszystkie informacje na tej stronie oraz zapoznaj się z opisem danego produktu - unikniemy dzięki temu niepotrzebnego zamieszania. Gdyby jednak zdarzyło się tak, że jako kupujący, będziesz chciał wycofać się z transakcji dokonanej, jesteś zobowiązany skontaktować się z przedstawicielem sprzedawcy pod numerem telefonu 0 501 520 331 lub mailowo na adres: mtrserwis@gmail.com. Niemożliwe jest odwołanie zamówienia, jeśli towar został już wysłany do kupującego. W przypadku braku towaru w magazynie lub znacznej zmiany cen, sprzedawca skontaktuje się z Tobą aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia lub zaproponować inny produkt dostępny w sprzedaży. Wszystkie wystawiane przez nas przedmioty są nowe i nie posiadają wad. Jeśli jakiś wystawiany przedmiot posiada uchybienie (widoczną wadę) jego mankament jest wyraźnie przedstawiony w opisie. Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto. W razie jakichkolwiek sporów zastosowanie mają przepisy obowiązujących ustaw prawa polskiego.


Zapłata za towar i jego wysyłka

Preferowaną formą zapłaty jest wpłata na konto, choć w sporadycznych wypadkach, na prośbę kupującego wysyłamy towar za pobraniem. Mile widziany jest również odbiór osobisty w siedzibie firmy w Kłobucku, przy ulicy 11 Listopada 87. Zakupiony towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje też możliwość, na wyraźne życzenie kupującego, wysłania towaru kurierem. Wysyłki towaru dokonujemy w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru, za które nie ponosi winy. Decyzja o wyborze przewoźnika należy do klienta.


Zwroty

"Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.” Warunkiem przyjęcia zwrotu jest poprawne wypełnienie formularza (oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość) i przesłania go na wskazany adres e-mail: mtrserwis@gmail.com. Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone bądź z jakimikolwiek śladami użytkowania. Koszty przesyłki zwrotu ponosi zamawiający. Nie zwracamy kosztów przesyłki i pakowania. Warunkiem reklamacji przesyłki towaru w przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia, jest dokonany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, protokolarny opis szkody oraz odmowa przyjęcia towaru. W takim przypadku kupujący jest obowiązany do niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez sprzedającego jest załączenie do reklamacji dowodu zakupu. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi klient. Nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem (chyba, że wcześniej ustalimy inaczej).


Uwagi

Dane klientów, którzy dokonali zakupu na naszych aukcjach, sklepie internetowym, są wykorzystywane tylko do realizacji zamówień i przechowywane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim. Nie ponosimy odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie, wykorzystujące Login oraz hasło klienta. Wszelkie sytuacje nieopisane powyżej będą rozstrzygane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.

Jeśli nie zgadzasz się z podanymi powyżej zasadami NIE KUPUJ!!!